نصب دوربین مداربسته :

به همان اندازه ای که انتخاب و خرید یک دوربین مداربسته مهم می باشد و برای خرید آن زمان می گذارید، نحوه نصب و جانمایی آنها نیز به همان اندازه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . اگر شما بهترین و باکیفیت ترین دوربین های مداربسته  را هم خریداری کنید ولی در جایی نامناسب نصب نمایید ، نقاط کور خواهیم داشت و انتظاراتی را که از نصب دوربین مداربسته می رود را نخواهید داشت . دژنت الکترونیک با بیش از یک دهه فروش و نصب دوربین های مداربسته موفق در سراسر کشور توانسته تا جلب اعتماد نموده و رضایت مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد .

در نصب دوربین مداربسته علاوه بر نحوه ی اتصالات و تنظیمات مربوط به آن ، زیبایی و تمیزی نصب هم بسیار اهمیت دارد زیرا قرار است که دوربین های مداربسته با کابل به دستگاه متصل شوند و از مسیرهای مختلف عبور کنند . ما سعی داریم تا جایی که امکان دارد کابل کشی را طوری انجام دهیم که در زاویه دید نباشد و توکار نصب نماییم مگر اینکه ناچار باشیم و آنها را داخل داکت و یا لوله نماییم .

نصب دزدگیر اماکن :

نصب دزدگیر هم همانند دوربین مداربسته کاری تخصصی می باشد . زیرا دستگاه دزدگیر باید در محلی امن و غیر قابل دسترس سایرین باشد . چون در صورت دانستن محل نصب ، آن را از کار انداخته و دیگر دستگاه دزدگیر شما کار نخواهد کرد . چشمی ها هم زاویه دید دارند و اگر شما در زاویه ای نادرست نصب نمایید ، دیگر حجم ها را تشخیص نخواهند داد . متخصصان ما در تیم نصب دزدگیر بهترین جایی که دزدگیر می تواند در آن نصب بشود را در نظر می گیرند و چشمی های با کیفیت و قدرت تشخیص بالا را برای شما نصب می نمایند .

نصب دزدگیر اماکن دژنت الکترونیک

نصب دزدگیر اماکن دژنت الکترونیک

شما می توانید با نصب سنسور لای در ، هنگامی که دزدگیر را فعال می نمایید ، چنانچه فردی ناشناس وارد محیط شما بشود و در را حرکت بدهد دستگاه دزدگیر شما شروع به آلارم دادن و تماس گرفتن با صاحب منزل و یا فروشگاه و … می شوند و مانع از ورود آنها به محیط شما بشود . نصب این سنسور که بین در می باشد هم جزء حساس ترین نقاط نصب دزدگیر می باشد .

شما عزیزان می توانید صفر تا صد نصب دوربین و دزدگیر را به متخصصان نصب دژنت الکترونیک بسپارید و با خیال راحت از کارایی و عملکرد دوربین و دزدگیر خود لذت ببرید و یک محیط هوشمند داشته باشید .

فروش و نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر اماکن پایان کار ما نمی باشد بلکه آغاز تعهد ما می باشد .

جهت راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان خرید و نصب محصولات با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید

09124360090  –  09193280062